Overlay!

2019 - SkierCon.pl

SkierCon 2020! już za:

Sesje Larp i RPG

W tym roku na SkierConie możecie wziąć udział w następujących sesjach RPG i LARPach.
Zapisy będą odbywać się na specjalnej tablicy w akredytacji, gdzie należy wpisać swój nick.


Tajemnicza dziewczyna

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Piątek 17:00 - 22:00
Sala:
B21
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Sesja przyjazna dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Sesja przyjazna dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wysokofunkcjonującego
Prowadzący:
Łukasz `Mistrz Seller` Głusek
Trigery:
Sesja Narratywistyczna, Nie skupiona na walce, Wymaga kreatywności
Opis:
W pewnej szkole w tajemniczych okolicznościach rozbijane są szyby w oknach. Złożony grupki niepełnosprawnych licealistów, Klub Łowców Tajemnic postanawia dowiedzieć się, co jest prawdziwą przyczyną tych pęknięć i co to ma wspólnego z małomówną dziewczyną chodzącą do najstarszej klasy...

Uprowadzony przez Pustkowia

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Piątek 18:00 - 24:00
Sala:
B23
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Sesja przyjazna dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Sesja przyjazna dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wysokofunkcjonującego
Prowadzący:
Marcin `Skrótem` Jęcek
Trigery:
atmosfera niepokoju i niepewności
Opis:
Dzień 198
Minęły trzy dni od opuszczenia ostatniej, najbardziej wysuniętej na północ warowni. Przez ten czas nie spotkaliśmy żywej duszy, lecz zarówno ja, jak i moi towarzysze czujemy się obserwowani. Kamienie o krwistej barwie, niby przypadkowo leżące na naszej trasie, nienaturalne zagajniki wyrastające znikąd na jałowej ziemi i kuszące swym cieniem, czy zjawy uchwycone kątem oka. Ta kraina nas widzi i wyczekuje odpowiedniego momentu by nas pożreć.
Teraz, gdy siedzę przy wątłym ognisku i piszę te słowa, zastanawiam się. Może lepiej było gnić w lochu? Zginął bym tam, tak to pewne, ale przynajmniej moja dusza była by bezpieczna. Jak mogłem dać się nabrać? Wyruszyć na straceńczą misję w odmęty sił nieczystych?
Niech Sigmar ma nas w opiece!

Ostatnie Obrady

Typ:
LARP
Data i godzina:
Piątek 20:00 - 02:00
Sala:
A5
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Sesja przyjazna dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Sesja przyjazna dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wysokofunkcjonującego
Prowadzący:
Barbara `Zorana` Maj
Trigery:
przemoc, wulgarny język, hazard
Opis:
Osłabiona Północ nie widzi szans na odzyskanie zagarniętych przez Południe ziem i trwa w wątpliwym porozumieniu, walcząc o resztki niezależności. Gdy w granicznym Wolnym Mieście dochodzi do zamieszek niepodległościowych, podejrzenie pada na elitarną organizację z Północy - legendarny zakon rycerski. Zdegradowana organizacja nie może liczyć na wsparcie stolicy, przez co zdana jest na łaskę bądź niełaskę Gubernatora Południa. W jego imieniu do siedziby Zakonu przybywa karna delegacja. Śledztwo ma zadecydować o dalszych losach rycerzy. Kim są owiani tajemniczą sławą rycerze i współpracujące z nimi kapłanki? Czy wysłannicy Gubernatora zdecydują o rozwiązaniu Zakonu? Jak wpłynie to na losy królestw?
Larp dyplomatyczny, rozgrywający się w świecie autorskim o realiach zbliżonych do średniowiecza. Przygoda w klimatach intrygi i mistycyzmu.

Sesja Improwizowana

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Sobota 10:00 - 14:00
Sala:
B21
Ograniczenie wiekowe:
18+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Prowadzący:
Filip `Biggie` Mackiewicz
Trigery:
Przemoc, Wulgaryzm, Rasizm
Opis:
Zazwyczaj świetnie przygotowany mistrz gry spotka się z wami wyposażony jedynie w podręczniki, aby opowiedzieć wspólną historię. Improwizacja polegać będzie na tym, iż gdy zbiorą się wszystkie osoby, które są zagrać rozpoczniemy przygotowania. Każdemu z graczy przypadnie jeden element przygody: Typ przygody, Miejsce, Problem oraz Wróg. Po zadeklarowaniu elementów MG skleci prostą (albo i nie!) historię, na którą to gracze będą mieli największy wpływ. Miłym do zobaczenia były by gotowe postacie, aby nie tracić czasu (Zasady systemu będą zmodyfikowane/ uproszczone).

Informatorzy w tłumie

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Sobota 15:00 - 20:00
Sala:
B21
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Prowadzący:
Szymon `Vulgrim` Teodorczyk
Trigery:
przemoc, używki, wulgarny język
Opis:
Minął rok od misji akolitów na tajemniczej planecie, gdzie ambicja Mechanicum doprowadziła do zdrady Imperium. Grupa akolitów zostaje znów rzucona w wir spisków i paranoi. Tym razem Lord Inkwizytor Aurelius pragnie, żebyście odnaleźli i pojmali jednego z przywódców nielegalnej grupy organizującej strajki w fabrykach komponentów potrzebnych do produkcji transporterów opancerzonych "Chimera" na planecie Harimautis. Ordo Hereticus podejrzewa, że w akcje robotników zaangażowane są zewnętrzne siły. Trzeba zdobyć obiekt do przesłuchań. To wszystko. Grupie, w roli inspektora, ma towarzyszyć agent Ordo Xenos, który utrzymuje, że na Harimautisie działa siatka eldarskich piratów. Aurelius liczy, że nic się nie stanie Waszemu towarzyszowi. Jednocześnie akolici muszą uważać, ponieważ sytuacja na Harimautisie jest bardzo napięta. Wśród tamtejszych rodów coraz głośniej mówi się o separacji od Imperium. Inkwizycja nie może pozwolić na zaognienie ruchów separatystycznych zanim będzie gotowa na otwarte działanie.

ME 2188 - zmierzch świtu

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Sobota 16:00 - 20:00
Sala:
B23
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Sesja przyjazna dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wysokofunkcjonującego
Prowadzący:
Daniel `Shepard` Jakubowski
Trigery:
Brutalna Przemoc
Opis:
Jest rok 2188, galaktyka powoli podnosi się po zniszczeniu Żniwiarzy w roku 2186. Shepard został uznany za poległego w boju, jednak ciała nigdy nie odnaleziono.
Jesteście załogą okrętu SSV Ain Jalut SR-3, odbywanie jeden z rutynowych lotów patrolowych

Fallout : Eldora Masterpiece

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Sobota 20:00 - 01:00
Sala:
B23
Ograniczenie wiekowe:
18+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Prowadzący:
Michał `PEST` Koprowski
Trigery:
Przemoc, wulgarny język, pająki (ale w tej sesji to raczej "mutacje", które mogą wywołać nieprzyjemne reakcje wśród graczy)
Opis:
Jest rok 2284. Bitwa o Miami zakończyła się cztery miesiące temu a miasto, choć odparło atak oddziałów Everglades, popada w całkowitą ruinę. Wszystkich ogarnia desperacja a przetrwanie pośród degeneratów, mutantów i bandytów zakrawa na cud. Bossowie Miami, dawniej zjednoczeni przeciw wspólnemu wrogowi teraz na nowo podsycają konflikty i wydzierają sobie resztki władzy niczym parszywe kundle walczące o gnijące ścierwo brahmina. Chaos i anarchia sprzyjają robieniu mrocznych interesów a operatywni cwaniacy ustawiają się jak należy gdy reszta zdycha z głodu.
Jednym z bossów i zarazem jedyna kobietą w tym podejrzanym towarzystwie była panna Mercedes Collomar - latynoska piękność, która przed bitwą panowała nad morzami i oceanami za pomocą swej niepokonanej floty. Teraz kiedy uznano ją za zmarłą inni boosowie bez skrupułów przetrząsnęli jej wieżowiec w poszukiwaniu skarbów. Wszystko co miało wartość zostało już dawno rozkradzione ale natrafili tam na wzmiankę o legendarnej Eldora Masterpiece - najcenniejszym artefakcie, o którym wszyscy mówili, że pozwalał pannie Collomar na tak skuteczne władanie flotą. Na szczęście Eldora została ukryta na luksusowym jachcie "The Lust" dopiero co wydobytym z dna przy Dodge Island i przywróconym do niemal pełnej sprawności. Na nieszczęście grupa punków urządziła na nim konkretną balangę i w rytm ostrego disco popłynęła na północ...
Całe Miami ożyło na wieść o początku poszukiwań a Eldora Masterpiece stała się obiektem pożądania tak profesjonalistów jak i zupełnych amatorów. W całym chaosie również i Wasza ekipa postanowiła spróbować swych sił. Seria niefortunnych zdarzeń takich jak pożar w składzie paliwa, zatrucie pokarmowe u konkurencji, kradzież kutra patrolowego Miami Vice i porwanie jedynego trzeźwego przewodnika nieuchronnie sprawiły, że macie dzień przewagi nad resztą desperatów poszukujących Eldory… czymkolwiek ona jest.
Scenariusz jest elementem „Fallout: Deliverance” a jego przebieg, decyzje graczy i zakończenie będą miały wpływ na finał Kampanii. Jeżeli chcesz mieć udział w tworzeniu post nuklearnej historii Fallout’a zapraszam na pokład ! Załoga: 4-5 graczy. Prosta mechanika, jasne zasady i system RPG, który oddaje władzę w Wasze ręce ( figuratywnie :) )

Zlecenie warte sedana

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Sobota 20:00 - 01:00
Sala:
B21
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Prowadzący:
Szymon `Vulgrim` Teodorczyk
Trigery:
przemoc, wulgarny język, nagość, rasizm (jeden z graczy może grać Indianinem, a nigdy nie wiadomo jak podejdzie do tego reszta)
Opis:
Federacja Apallachów to idealne miejsce dla tych, którzy chcą szybko zarobić na zleceniach, którymi nie chcą sobie brudzić rączek "błękitnokrwiści". Ciężko się połapać w tych wszystkich ich cholernych tytułach i obsesji na punkcie pojedynków, ale dla takich najmusów jak Wy nie ma to znaczenia. Płacą hojnie za rutynową akcję. Trzeba sprzątnąć bossa jakiejś grupki bandziorów, którego trepy są gotowi czcić go jak bóstwo. Niemniej wizja uzupełnienia zapasów leków i amunicji... jest kusząca. I jeszcze ten zielony sedan, którego sprezentował Wam zleceniodawca! Wszystko to może być Wasze o ile przyniesiecie głowę bossa "Zaprzysiężonych Braci", no dobra... w ostateczności może jeszcze oddychać. To jak? Witamy na pokładzie? Pamiętajcie żeby zabrać wszystkie Wasze pukawki, smartowane lornetki i co tam jeszcze będzie potrzebne.

Herbaciarnia 7 Smaków

Typ:
LARP
Data i godzina:
Sobota 22:00 - 01:00
Sala:
A5
Ograniczenie wiekowe:
15+
Sesja dla początkujących:
Tak
Wymaga znajomości świata:
Nie
Prowadzący:
Maria `Wrona` Kozak
Trigery:
Przemoc (min), uzależnienia, wykluczenie, problemy rodzinne i społeczne.
Opis:
No więc siedzicie w karczmie i przychodzi do Was gość w kapturze...
W zasadzie to nie w karczmie, a w herbaciarni.
I nie w kapturze, bo goretexową kurtkę odwiesił, wchodząc.
I nie podchodzi, bo zajęty jest swoim własnym latte na mleku sojowym.
Poza tym wszystko się zgadza.
To taki spokojny, gadany chamber larp, w którym razem poklimacimy i posiedzimy nad herbatą i ciastkami. Idealny na drugi, trzeci raz z tym specyficznym medium, ale grający pierwszy raz też twierdzą, że było fajnie =)

"Gdzie te goryle?" Przygoda w świecie Terra Incognita

Typ:
Sesja
Data i godzina:
Niedziela 12:00 - 16:00
Sala:
A5
Ograniczenie wiekowe:
12+
Sesja dla początkujących:
Nie
Wymaga znajomości świata:
Nie
Sesja przyjazna dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Sesja przyjazna dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu wysokofunkcjonującego
Prowadzący:
Szymon `Simon` Rogoziński
Trigery:
Egzotyczne zwięrzęta i Niesamowite potwory.
Opis:
Gracze wcielą się w poszukiwaczy i awanturników, którzy już wiele razy zwiedzali niezbadany kontynent "Terra Incognita". Tym razem podczas odpoczynku w porcie natrafią na ogłoszenie o pracę. Pewien wschodni badacz chcę rozwiać wątpliwości co do istnienia niezwykłych istot, skrytych w głębi dżungli na Terra Incognita, a dokładniej inteligentnych goryli o wiele większych niż te na czarnym lądzie.